Klacht: caway mobiel

1416037 op 02 december 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

iedere keer als ik mijn gegevens of rekening wil bekijken kom ik er niet in moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen en dan krijg ik de mededeling voer token in ??????? hoe dan ??? wat is dat????

Gewenste Oplossing:

als ik gewoon makkelijk mijn gegevens kan bekijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 december 2021 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik adviseer u bij vragen omtrent onze diensten altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice via één van onze kanalen. Alvorens het indienen van een klacht.

Onderstaand onze servicekanalen:

- Chat: www.caiway.nl
- Whatsapp: 088 2249 111
- Telefonisch: 088 2249 111 (of 1200 gratis met telefonie van Caiway)

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Pepijn
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 1416037