Klacht: Cassieres Aldi onbeschoft en klantonvriendelijk

op 01 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik ging vandaag boodschappen doen bij de Aldi in Leiden. Een volle kar en ik had veel kleingeld om mee te betalen. Toen ik dit aan de dame achter de kassa gaf, keurig uitgeteld, verzocht zij me totaal niet vriendelijk of ik volgende keer het kleingeld in rolletjes wilde geven. Toen ik zei dat ik die rolletjes nu eenmaal niet thuis heb liggen, zei zij dat ik dan maar moest halen bij de bank, want nu werd haar rij te lang.
het was zaterdagmiddag, topdrukte en slechts 1 kassa open! De toon waarop deze cassiere praatte was echt asociaal te noemen.

Vervolgens sta ik buiten met mijn boodschappen karretje, komt er een medewerkster naar me toe met de vraag waar ik van plan ben naar toe te gaan met mijn karretje (ik stond nog voor de winkel). Aangezien de parkeerplaats een klein stukje lopen is, wilde ik mijn karretje daar mee naar toe nemen. Dit mocht ik echter alleen doen tegen inlevering van mijn ID of autosleutels!!

Echt te belachelijk voor worden!!! Zo ga je niet met je klanten om lijkt mij.

Vriendelijker personeel bij de kassa's. misschien moeten ze mensen aannemen die wel plezier hebben in hun werk.

Een zak chocolaatjes om het goed te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door jesiekaa