Klacht: cassiere whatsappt ff verder

annemieke_kiki op 16 oktober 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandagavond nog even snel een boodschap. Ik snap dat het de medewerker verveelt, maar om ook nog bij het afrekenen achter de kassa even te whatsappen was echt een brug te ver. Ben jong en voorstander voor mobiele telefonie, maar vond dit echt heeeeeeel onprettig

Gewenste Oplossing:

dat deze cassiere er minimaal op aangesproken wordt. Tenzij dit jullie service is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door