Klachten over Casj.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Casj.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Casj.nl in de categorie Internetshops - Kleding

0 klachten gemeld
1.6 /10
8 stemmen

Tijdslijn

Bestelling niet geleverd.

Klacht van op 15 september 2017 over Casj.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 10 september 2017 heb ik een bestelling, een horloge en een riem, geplaatst en betaald. Ik kreeg de bevestiging dat de betaling is geaccepteerd. Vervolgens gebeurt er niks. Ik heb niks ontvangen en op mijn twee mails is niet... Lees meer

Betaald maar niet ontvangen

Klacht van op 03 september 2017 over Casj.nl in de categorie Internetshops - Kleding

27 juli jl. Bestelling geplaatst én betaald via IDEAL. Na 2 wkn niets ontvangen te hebben tot nu toe 3 mails verstuurd waarop je reply krijgt "we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op" niets vernomen. Lees meer

bestelling 2 badpakken

Klacht van op 02 november 2016 over Casj.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 10-10-2016 2 badpakken besteld en betaald met ideaal. tot op heden niks gehoord. 2 boze mails gestuurd word niet op gereageerd. wel 10 keer geprobeerd te bellen word niet opgenomen. Ik vind dit een kwalijke zaak en eis ook... Lees meer