Klacht: Cashback actie van CHICCO is NEP!

HanhPham op 17 februari 2021 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

In december 2020 had ik twee speelgoed van chicco gekocht. Toen hadden ze gezegd dat er een actie van 11 gratis (cashback). Ik had netjes het factuur en foto’s gemaakt van de barcode van mijn producten opgestuurd via een link van chicco. Vervolgens kreeg ik bevestigingsmail dat het binnen 8 weken goedgekeurd zou zijn als dit alles goed was dat het geld overgemaakt zou worden. De 8 weken zijn nu voorbij en ik heb tot nu toe niets ontvangen. Ik heb ook geen mail ontvangen of alles in orde was. Deze week (nu 8 weken later) heb ik een mail gestuurd wat de status is. Ik krijg nu te horen dat de actie verlopen is en dat ik mijn geld niet ontvang! Dit terwijl er bewijs was dat ik de facturen en foto’s heb opgestuurd. Deze actie is NEP trap er niet in! Chicco CASHBACK ACTIE IS NEP

Als chicco werkelijk cashback teruggeeft en hun excuses maken voor dit belachelijke zogenaamde actie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HanhPham