Klacht: case gesloten terwijl dit nog loopt

op 01 september 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Paypal: de klanten service is van zeer hoog en goed niveau.
echter het systeem werkt niet. Ik heb destijds met meerdere medewerkers gesproken inzake een paypal bescherming.

– initieel werd er gecommuniceerd dat ik het bewijs van verzending kon toezenden.
– Op 22-08-2016 heb ik het verzonden.
– Op 25-08-2016 kreeg ik een bericht van PayPal: uw zaak is gesloten.

Waarna ik direct contact heb opgenomen met paypal.

Ik heb aangegeven dat er in het actie centrum geen mogelijkheid bestaat om het bestand “bewijs van verzending” te uploaden.

Waarna er een email verzonden zou worden en de case wellicht weer heropend zou kunnen worden.
het email adres: “service@paypal.com” kun je geen bestand naartoe zenden want dit email adres “verzend” enkel emails vanuit paypal.
ook in het berichten centrum kun je geen “bestanden uploaden”
en ook in het actie centrum blijkt dit niet mogelijk.

Graag zou ik dus aan paypal het volgende willen vragen:

Kunt u wellicht een email adres toesturen waarna ik het bewijs van verzending kan toezenden en de case wederom ook weer heropenen?

nogmaals, de klantenservice, is super goed. maar dit ligt echt aan het systeem binnen paypal dat op een ander niveau wordt bedacht.

graag zie ik dan ook uit naar uw reactie.
mvg
v v I

- wanneer paypal een email adres geeft waarnaar ik het bewijs van retourzending kan toezenden.
- de retourkosten vergoed van 25 euro die ik tevens heb ge-upload (op een andere website
- en de case dus weer heropend

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanessavaninge@hotmail.com