Klacht: Cartridges worden niet herkend

op 29 maart 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Mijn nieuwe cartridges van 123 Inkt worden niet herkend door mijn printer. Gegevens printer: Epson XP225.
In het verleden ook cartridges van 123Inkt voor deze printer gebruikt die geen problemen gaven.

Als de cartridges wel worden herkend en mijn Epson XP225 printer mijn bestanden afdrukt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 05 april 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Wienbelt,

Goed dat u hierover contact met ons hebt opgenomen. Op 29 maart jl. hebt u dit ook telefonisch gemeld aan onze klantenservice. Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een oplossing. Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Derhalve gaan wij ervan uit dat de cartridges inmiddels worden herkend.

Mocht dit onverhoopt anders zijn, dan zien we uw bericht graag tegemoet via: webcare@123inkt.nl.

123inkt.nl

Heeft op 26 april 2017 om 23:35 geantwoord

De klacht is zeker niet opgelost. Ik ben enige tijd onbereikbaar geweest en heb uw mail niet gelezen.
Ondanks dat ik op uw advies de software heb vernieuwd werken de cartridges nog steeds niet. Zij worden nog steeds niet herkend en de printer werkt dus nog steeds niet.

Bericht van 123 Inkt

6 maanden geleden - Geachte heer Wienbelt, Bedankt voor uw reactie. We lossen het graag voor u op. Onze klantenservice heeft u vanmorgen opnieuw een e-mail gestuurd. Uw reactie hierop zien we met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

Bericht van 123 Inkt

6 maanden geleden - Geachte heer Wienbelt, Goed dat u hierover nogmaals contact met ons hebt gezocht. Onze klantenservice heeft per e-mail contact met u gehad en een oplossing besproken. Ter garantie ruilen wij de artikelen voor u om. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jamans