Klacht: cartridge werken niet

op 11 augustus 2016 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren 2 nieuwe black en bleu ontvangen, maar deze werken ook al niet,
nu werken ze alle 4 niet meer,. heel de middag bezig geweest, ben het helemaal beu, geeft steeds aan cartridge worden niet herkend

Gewenste Oplossing:

ik stuur alles terug, de originele black 2 x en de bleu ontvangen op 2-08=2016 en de niet originele geel en magenta ont. op 6-08-2016
en de op 10 -08-12016 ontvangen black en bleu retour
123 inkt maakt mij het bedrag van factuur 8215522 € 32,45 (incl. verzenkosten) over op rekening NL83RABO0116811684
t.n.v. Leon van de Hout

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Hout,

Op 11 augustus heeft onze klantenservice opnieuw telefonisch contact met u opgenomen om een oplossing te bespreken. U heeft ervoor gekozen de artikelen aan ons te retourneren. Het aankoopbedrag kunt u binnen enkele werkdagen op uw rekening verwachten. We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sjan 15