Klacht: Niet retour nemen

Robert466 op 25 april 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een medewerker van Carpetright heeft aan de hand van een plattegrond uitgerekend hoeveel laminaat wij nodig zouden hebben. De oppervlakte is in totaal 22 m2, niet erg groot dus. De berekening gaf aan dat we 15 pakken laminaat nodig zouden hebben, dit zijn er dus 3 teveel.
Een telefoontje met de vraag of de 3 resterende, onaangebroken verpakkingen retour mochten brengen werd negatief beantwoord. Dit vind ik niet erg klantvriendelijk, vooral omdat het advies (hoeveelheid) door Carpetright is afgegeven.
Nu hebben we dus 3 pakketten laminaat over, waar we niks meer mee kunnen.

Gewenste Oplossing:

Geld retour voor de 3 resterende verpakkingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 06 juni 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer en mevrouw Koelink,

Ik heb van mijn collega vernomen dat u bij nader inziens de pakken alsnog mocht retourneren aan onze winkel te Eindhoven. Echter, hebben wij naderhand helaas niks meer van u mogen vernemen. Wij willen u graag vriendelijk verzoeken om dit voor 12 juni aanstaande alsnog te doen, aangezien het normaliter binnen twee weken na factuurdatum dient te geschieden.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Carpetright After Sales.

Alle klachten die gemeld zijn door