Klacht: Carpet Wrong??

rogge31 op 09 januari 2012 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkelen weken geleden hebben stoffeerders onze trappen en overloop bekleed met vloerbedekking en zij brachten ook gelijk het door ons bestelde laminaat voor drie kamers mee dat we zelf zouden leggen. De stoffeerders hebben voor de bestelling eerst alles nog nagemeten.We hielden ruim twee pakken laminaat over dus dachten we de complete pakken (waarde €85) terug te kunnen brengen. Deze waren niet uit de winkelvoorraad dus dat kon niet. Ik kan me voorstellen dat je wat over houd maar ruim twee pakken??? Slechte zaak. Service vóór de verkoop en ná de verkoop adverteren ze mee.

Gewenste Oplossing:

Dat ze deze twee pakken terug nemen want we waren een goede klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 14 mei 2012 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas kunnen inderdaad speciaal bestelde artikelen (!) niet retour genomen worden, dit is conform de algemene voorwaarden wonen (CBW). Bij de berekening is rekening gehouden met zaagverlies, welke wellicht in dit specifieke geval minder was.

Met vriendelijke groet,

Carpetright After Sales

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Carpetright beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door