Mijn Klacht:
Carpaccio gekocht voor uitgebreid 6 gangen diner voor 13 personen bij mij thuis.Een groot drama.6 pakjes gekocht .Rond 4 euro 50 per pak.was een heel slecht begin voor feest.Ik schaamde me dood om mijn gerecht te presenteren.Was een grote plak die niet van elkaar te krijgen was.Geen velletjes ertussen.Schande dat het verkocht wordt.Het was een grote puinhoop wat mooi had moeten zijn.Ik heb excuses aangeboden aan mijn gasten.Dank je wel albert fijn….uhhh heyn
Gewenste Oplossing:
Dat laat ik aan jullie over.


