Klacht: Carnaval

op 11 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ben met mijn 85 jarige vader naar mijn moeder die in het Laurentius ziekenhuis op bezoek geweest. Bus naar Herkenbosch ging maar om het uur en bushalte bij ziekenhuis was niet in gebruik, moesten dus al naar een bushalte verder lopen. Deze kwam een kwartier later en reed ons met een vaart voorbij.
Lijn 62 bij de Lindenlaan Roermond om 19.04

Meer bussen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 februari 2018 om 13:19 geantwoord

Beste Jaci,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 62 niet bij de halte ziekenhuis komt op het moment en je daardoor nog verder moet lopen dan anders. Je geeft aan dat meer bussen een gewenste oplossing zou zijn. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Zoë
Webcare Arriva

Heeft op 18 februari 2018 om 13:33 geantwoord

Nee het ging mij niet om het verder lopen naar een andere bushalte maar omdat de bus ons voorbij reed. En de volgende pas een uur later kwam. Sta je daar in de kou met mijn 85 jarige vader.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaci