Klacht: Carkit

op 25 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Op 6 mei 2016 een carkit besteld bij Dealdigger en die na ca. 10 dagen ontvangen. Deze bleek defect te zijn. Via hun website heb ik hierover begin juni gereageerd. Per e-mail een standaard bericht ontvangen dat zij binnen 48 uur zouden reageren. Na ca. 10 dagen nog steeds niets gehoord en maar weer gereageerd. Ook hierop hetzelfde standaard e-mailtje ontvangen en ook nu weer geen verdere reactie. Ik heb toen op 2 juli hierover een klacht ingediend bij Klacht.nl. Op 4 juli ontving ik van Dealdigger per e-mail het bericht dat ik de defecte carkit kon retourneren en op een retourformulier kon aangeven of ik een vervangende carkit of het totale aankoopbedrag retour wilde. Op 5 juli de defecte carkit verzonden inclusief het ingevulde retourformulier met als keuze een vervangende carkit plus betaling van de door mij gemaakte verzendkosten van de defecte carkit. Inmiddels is het 25 juli en heb ik nog niets ontvangen of vernomen van Dealdigger. Weer dezelfde ellende! Schandalig!

Hetzij vervangende carkit plus door mij gemaakt verzendkosten van de defecte carkit hetzij totale aankoopbedrag plus door mij gemaakte verzendkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:39 geantwoord

Dit is erg vervelend en niet de bedoeling. De bestelling is opnieuw naar de klant verstuurd, echter zien wij in het systeem dat het adres niet klopt, er staat 8 8 in plaats van alleen nummer 8.
Wij hebben de klant gemaild dat wij nogmaals de bestelling toe zullen zenden naar de klant.

Reactie van de melder van de klacht NiekStorm

1 jaar geleden - De klacht is pas opgelost als ik de carkit heb ontvangen. Gezien de slechte ervaring met Dealdigger, moet ik dat nog zien. NiekStorm

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:19 geantwoord

De geboden oplossing is o.k. Maar ......
Het is inmiddels ruim 1 week later en het is weer hetzelfde liedje met Dealdigger. Ze beloven je iets (in dit geval een vervangende carkit te sturen) maar daarna hoor of ontvang je niets meer. Heb carkit nog steeds niet ontvangen. Ik ga Dealdigger maar weer eens een e-mail sturen met als verwacht resultaat: geen reactie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Telefoonnummer op hun website is een nep-nummer. Ik ben doodziek van deze zeer klantonvriendelijke organisatie. Overigens is hun excuus van het verkeerde adres (8 8 i.p.v. 8) flauwe kul, want op dit \"verkeerde\" adres is al meerdere malen bezorgd. Mijn straat bevat slechts 11 huizen en geen daarvan is een flat (8 8 betekent huisnr 8, 8 hoog).
NiekStorm

Bericht van Dealdigger

1 jaar geleden - Erg vervelend dat de klant de bestelling nog niet binnen heeft, wij hebben de klant aangeboden, ondanks het foutief doorgeven van adres informatie, om de bestelling opnieuw te sturen. Wij hebben de bestelling helaas niet op voorraad, dat houdt in dat wij voor de klant de bestelling opnieuw dienen te bestellen, zodra wij deze binnen hebben, versturen wij de bestelling direct naar de klant toe, naar het correcte adres.

Reactie van de melder van de klacht NiekStorm

1 jaar geleden - Ben benieuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door NiekStorm