Klacht: Carglass geeft aan dat klacht is opgelost

Genux op 10 mei 2022 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een serieuze klacht ingediend bij Carglass. In het kort gaat het om het volgende: ben 6 keer terug geweest bij carglass omdat zij: Dag1) de voorruit niet op voorraad hadden terwijl dit wel aangegeven was.Dag 2) verkeerde ruit geplaatst Dag 3) geconstateerd dat het de verkeerde was Dag 4)voorruit geplaatst met gebreken. Dag 5 geprobeerd de gebreken te verhelpen. Dag 6 nieuwe voorruit geplaatst en glassplinters in de auto achter gelaten.
Heb hierover een klacht ingediend waarop zij kwamen met compensatie in de vorm van een bierpakket. Deze heb ik geweigerd waarop zij aangeven dat de klacht is opgelost. De klacht bestaat uit het gegeven dat ik 6 dagen vakantie heb moeten opnemen omdat zij prutswerk hebben geleverd

Gewenste Oplossing:

Ruime financiële compensatie van de dagen dat ik vakantie heb moeten opnemen omdat zij prutswerk leveren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - Tot op heden geen compensatie mogen ontvangen. Schandalig bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 15 augustus 2023 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, Carglass is meerdere keren met u in gesprek geweest. Wij hebben in oktober 2020 uw klacht zo goed mogelijk en op gepaste wijze voor u opgelost. U bent ruimschoots gecompenseerd in uw ongemak. Het is dan ook jammer dat u doet voorkomen alsof dit niet zo is. Wij hebben het dossier, in overleg met u, in 2020 gesloten. Met vriendelijke groet Customer Service

Bericht van Carglass

1 jaar geleden - Geachte heer, Mocht u nogmaals antwoord willen hebben op uw vragen dan verzoek ik u contact op te nemen met de afdeling Customer Service. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op telefoonnummer 040-2648350. Het dossier hebben wij in 2020 al gesloten.

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - En wederom verschuilt Carglass zich achter twee zaken: 1) ik zou gecompenseerd zijn, wat een leugen is. 2) het dossier is gesloten volgens hun…maar voor mij niet. Zolang er geen compensatie heeft plaatsgevonden zal ik blijven doorgaan. Nu verzoeken ze min om te bellen. Dit is de omgekeerde wereld. Wat een prutsers

Bericht van Carglass

1 jaar geleden - Geachte heer, ik heb u vandaag 3 keer proberen te bellen. Helaas had u de eerste keer geen tijd en de andere 2 keren was u niet bereikbaar. Met vriendelijke groet Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - Ja, dus? Iedere keer dat ik wel in gesprek ben gegaan kwam het kansloze verhaal dat ze het dossier gingen sluiten omdat ik voldoende gecompenseerd zou zijn. Kom met een degelijk voorstel tot compensatie voor de 5 dagen dat ik heb verspilt omdat jullie prutswerk hebben geleverd.

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - En weer is het stil bij Carglass…. En goed voorstel tot compensatie was beter geweest, maar Carglass weigert.. Wat een prutsbedrijf

Bericht van Carglass

1 jaar geleden - Geachte heer, vanaf nu blijft het ook stil. U geeft aan alleen maar gebeld te willen worden als wij een beter voorstel hebben. Nogmaals wil ik aangeven dat wij in oktober 2020 uw klacht zo goed mogelijk en op gepaste wijze hebben opgelost. U bent ruimschoots gecompenseerd door Carglass. Met vriendelijke groet Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - Dit is echt een belachelijk bericht. “Ruimschoots gecompenseerd “???! Ik heb 6 dagen vakantie moeten inleveren omdat jullie prutswerk hebben geleverd. Compensatie: vergoeding van de kilometers omdat ik naar Apeldoorn ben gereden en men daar erachter kwam dat ze de voorruit niet op voorraad hadden…. Complete dag naar de maan. En mijn eigen bijdrage van €100 retour… en dat noemen jullie compensatie… hoe durven jullie…. Prutsers

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - Nog steeds geen compensatie voorstel ontvangen. Wat een schijtbedrijf

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 jaar geleden - Carglass moet zich kapot schamen. Nog steeds geen compensatie van de dagen dat ik vrij moest nemen. Kan die reclame van dit prutsbedrijf niet meer zien. Schandalig gewoon

Reactie van de melder van de klacht Genux

10 maanden geleden - Er is nog steeds geen oplossing aangeboden. Kan die overdreven lachende werknemers in de reclame niet meer aanzien. Wordt er kotsmisselijk van. Los eerst mijn probleem maar eens op…

Genux

Heeft op 23 januari 2024 om 18:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen oplossing aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door Genux