Klacht: Slechte service

op 08 december 2020 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Medio oktober plotseling een barst in de voorruit van mijn auto. Ik kon de volgende dag terecht bij een filiaal 60 km van mijn woonplaats. Aldaar aangekomen was de ruit niet op voorraad. Weekend daarop bij de lokale Carglass een nieuwe voorruit laten plaatsen. Achteraf was de kleur (roze bovenhand) niet goed en bleken de ruitenwissers niet goed te werken. Weekend daarop weer naar Carglass. Hier werd geconstateerd dat mijn klachten gegrond waren. Weekend daarop een nieuwe voorruit geplaatst. De dag erop zag ik afrukken in de ruit die niet te verwijderen waren. Weekend daarop een monteur met polijstapparaat langs geweest, zonder resultaat. Weekend daarop een nieuwe ruit geplaatst. Dus 6 maal bij Carglass geweest, drie nieuwe voorruiten geplaatst en als compensatie alleen mijn eigen bijdrage terug gekregen. Schandalig!

Voldoende compensatie voor alle ongemak en verloren tijd. Ook al geeft Carglass aan niet in tijd te vergoeden. Maar ze geven wel toe dat dit een uitzonderlijk geval was. Handel dit dan ook af als uitzonderlijk!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Genux

7 maanden geleden - We zijn nu ruim een week verder en Carglass heeft niet gereageerd. Ronduit schandalig!

Reactie van de melder van de klacht Genux

6 maanden geleden - We zijn nu een maand verder en nog steeds geen reactie van het amateur gezelschap dat Carglass heet.

6 maanden geleden - En nog steeds geen reactie na 7 weken. Schandalig gewoon

Bericht van Carglass

5 maanden geleden - Beste heer Nieuwenhuis, Carglass is al met u in gesprek geweest meerdere malen, direct na het melden van uw klacht. Het verdient geen schoonheidsprijs dat u zo vaak gemoeid bent geweest met Carglass. Hiervoor hebben we uiteraard excuses geboden en alles voor u zo goed mogelijk op gepaste wijze opgelost. U bent maximaal en gepast gecompenseerd in uw ongemak. Het is dan ook jammer dat u doet voorkomen alsof dit niet zo is. Wij zullen hierbij laten, het dossier is bij Carglass afgesloten. Met vriendelijke groet Customer Service

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Genux

5 maanden geleden - Wat een vreselijk nonsens reactie! Wij zijn helemaal niet in gesprek geweest. Carglass weigert een compensatie. Ik kon kiezen uit een bierpakket of een tegoed voor de wasstraat. Beiden kan ik niet gebruiken en is al helemaal geen compensatie in vergelijking met de ellende die ik heb gehad. En al helemaal niet als compensatie van de dagen dat ik vrij heb moeten nemen omdat ZIJ prutswerk hebben geleverd. Zij schuilen zich achter hun voorwaarden dat zij geen tijd vergoeden. Ik kan dat begrijpen wanneer je voor 1 bezoek naar Carglass gaat, maar niet bij 6 keer! Schandalige reactie! Ik eis een compensatie die recht doet aan de geleden schade(5 dagen extra vakantie moeten opnemen)

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 26 januari 2021 om 10:18 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Genux

5 maanden geleden - Ben ontzettend pissend dat Carglass doet of dat zij er alles aan gedaan hebben om mij te compenseren. Dit is een schandalig conclusie van hun kant. Een wasbon/ bierpakket aanbieden is geen compensatie. De gesprekken die zij vermelden waren geen gesprekken maar een eenzijdige info dat zij niets vergoeden . Ik eis een oprechte vergoeding van de energie en tijd dat ik erin heb gestoken doordat hun ontzettend veel fouten hebben gemaakt. Ik kan de reclame van hun niet meer zien met de mededeling dat zij er alles aan doen om de klant tevreden te houden. Het is een amateuristisch bedrijf geworden

Reactie van de melder van de klacht Genux

3 maanden geleden - Nog steeds na al die maanden heeft Carglass geen compensatie aangeboden voor het prutswerk wat ze geleverd hebben. Zij sluiten het dossier zonder maar enige compensatie te bieden voor al de tijd en energie en teleurstellingen. Schandalig bedrijf

Bericht van Carglass

3 maanden geleden - Nogmaals: u bent maximaal en gepast gecompenseerd in uw ongemak. Het is dan ook jammer dat u doet voorkomen alsof dit niet zo is. Met vriendelijke groet, Customer Service Carglass®

Reactie van de melder van de klacht Genux

3 maanden geleden - Serieus Carglass? Welke oplossing dan? Carglass is nooit met een oplossing gekomen en heeft nooit iets gecompenseerd voor het ongemak en tijd dat het heeft gekost. Zelfs na het plaatsen van de 3 e voorruit hebben ze nog een zooitje in mij. Auto achtergelaten. Het is toch van de zotte dat ze drie keer een voorruit moeten vervangen omdat de andere twee niet voldeden. Wat een amateurs. En dan nog volhouden dat ze voldoende gecompenseerd hebben ... diep triest

3 maanden geleden - Wij laten het hierbij. Customer Service Carglass®

Reactie van de melder van de klacht Genux

3 maanden geleden - De reactie van Carglass is veelzeggend: we laten het hierbij. Wat een onprofessionele houding en zeer klantonvriendelijkheid . Klacht.nl is het medium om Carglass de kans te geven om zich van haar beste kant te laten zien. Ze hebben zelf aangegeven dat mijn klacht bijzonder is: behandel hem dan ook op bijzondere wijze. Wat een klantonvriendelijkheid oplossing: geen oplossing. Schandalig

Heeft op 27 april 2021 om 21:16 geantwoord

Nog steeds komt Carglass niet met een compensatie , terwijl ze wel aangeven dat mijn geval bijzonder was. Behandel het dan ook als zodanig

Reactie van de melder van de klacht Genux

2 maanden geleden - Waardeloze reactie van Carglass. Naar hun mening zijn ze al met een oplossing / tegemoetkoming gekomen. Ik heb daar niets van gemerkt. Schandalig service…. O nee… helemaal geen service

Reactie van de melder van de klacht Genux

1 maand geleden - En inmiddels zijn we weer een maand verder zonder enig bericht van compensatie door het in en in slechte bedrijf Carglass

Alle klachten die gemeld zijn door Genux