Klacht: Car Air Freshener

op 05 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hard gewerkt om een mooie auto te kunnen kopen. Kocht ik laatst een luchtverfrisser voor in de auto bij de action. Deze heb ik opgehangen aan het luchtrooster zoals het hoort. Na 3 dagen zag ik dat het potje al leeg was. Bleek het dat de vloeistof gelekt had in mijn luchtrooster, wat een plakkerij. Dit was niet schoon te krijgen en de vloeistof was ingevreten in mijn luchtrooster. Hier moet dus een nieuwe voor komen.

Een nieuw luchtrooster vergoed de action vast niet. Daarom ben ik tevreden wanneer het product uit het assortiment gehaald wordt. Op internet lees ik al meerdere klachten over dit lekkende product, wat invreet in het dashboard. Dit zou dan ook bekend bij de action moeten zijn lijkt mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xlisadv