Klacht: Slechte klacht afhandeling door teveel afdelingen die een beperkte beslissings bevoegdheid hebben en niet in oplossingen kunnen denken

Andrė Lugtigheid op 24 januari 2013 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Printer aangeschaft en bij eerste aansluiting direct fout code. Op advies Canon printer opgestuurd naar Tech-Repair voor reparatie . Printer is daar onderzocht blijkt een van de toners defect. Valt niet onder de garantie!. Maar de printer is nieuw en heeft nog niets geprint.Je verwacht toch minsten dat er een printje met een starters -kit gemaakt kan worden. Om dat ik de printer via internet bij een Computerleverancier heb gekocht die deze uit een boedelverkoop (wat ik niet van te voren kan weten )van een faillissemente collega heeft gekocht ziet Canon deze printer als tweedehands.

Gewenste Oplossing:

Probleem direct oplossen met het vervangen van de defecte toner. Nu heeft alle inspanning en communicatie met de medewerkers meer gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canon

Heeft op 30 januari 2013 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

er wordt een gele toner naar de klant opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door