Klacht: Cashback aktie Zou NIET geregistreerd staan

Karel241 op 29 januari 2013 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een camera gekocht ( EOS1100D) mij geregistreerd, alle gevraagde gegevens opgestuurd, en tot nu toe NIETS ontvangen.Ik heb er een mail achteraan gestuurd, en volgens hun gegevens zou ik NIET geregistreerd zijn. In hun mail verzoeken zij dit alsnog te doen, en alles op te sturen. Punt is ik heb de originele streepjes code’s al naar hun opgestuurd!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Canon kan zien dat ik geregistreerd ben, en in hun post de door mij vertuurde gegevens opzoeken. Zodat zij vervolgens mij het beloofde bedrag van 25 euro kunnen storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canon

Heeft op 30 januari 2013 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

registreren op de juiste site en formulieren opsturen, dan wordt de cashback uitbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door