Klacht: canon selphy 810

Arifin op 15 januari 2013 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Canon selphy cp 810:
Slecht apparaat nu al 2 keer een nieuwe gehad in 1 jaar.
1 keer draaide de inktrol door, de 2 keer bleef de inktrol vast plakken aan het papier.
Canon verkoopt de inktrollen en papier samen voor 40 euro,nu heb ik al 2 keer een nieuw pakket moeten aanschaffen.Dit wordt niet vergoed door Canon.
Als 2 keer een product wordt vervangen ligt het duidelijk aan het apparaat.Toch wordt het niet vergoed.
Conclusie zwaar teleurgesteld in de service van canon!!!!

Gewenste Oplossing:

2 keer een pakket van papier en inktrollen toezenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canon

Heeft op 16 januari 2013 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

2 setjes per post toegestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door