Klacht: Slechte kwaliteit pvc vloer

op 25 februari 2019 over Cando in de categorie Interieurbedrijven

Hallo,

Een maand geleden heb ik de cando urban click pvc besteld in de kleur gewolkt antraciet. Dit hebben we gedaan bij praxis megastore in Roermond.

Nadat de levering vertraging had waren we blij toen we de vloer eindelijk konden ophalen.

Het leggen van de vloer ging niet gemakkelijk. Eerdere pvc vloeren die we gelegd hebben gingen een stuk makkelijk. Bij deze vloer brak de veer waarin de andere pvc plank geklikt moest worden iedere keer af. Doordat dit zo gemakkelijk afbrak waren veel planken onbruikbaar.

Hierdoor moesten we 2 extra pakken gaan halen. Tot onze verbazing was de pvc niet meer op voorraad en werd deze ook niet meer geleverd. Het personeel wist al dat deze vloer uit het assortiment ging maar hebben ons toch de vloer verkocht.

We konden in plaats van in Roermond nu naar Venlo rijden om daar nog 2 pakken pvc op te halen. Toen we deze thuis open maakte waren deze planken van slechte kwaliteit. Op sommige planken zat een witte rand die zichtbaar bleef als je ze in elkaar klikte. Ook ging de veer weer heel makkelijk kapot en waren sommige planken al bekrast toen ze uit de verpakking kwamen.

Nu ligt de vloer er ongeveer 1.5 week in en is volledig afgewerkt met plinten en alles maar we zijn toch erg ontevreden over de vloer.

We hebben heel voorzichtig gedaan maar overal zijn nu al klassen te zien. We dachten dat we met een dure pvc vloer juist geen krassen zouden krijgen. Maar vergeleken met de goedkope laminaat vloer die al 3 jaar boven ligt zitten er op de pvc nu al meer krassen.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Zeker niet met een vloer van deze prijs.

Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Mvg
Thijs Timmermans

Als we samen tot een oplossing kunnen komen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ThijsT1992