Klacht: Pvc klick vloer

Andre Heerkens op 18 mei 2024 over Cando in de categorie Interieurbedrijven

4 jaar geleden bij Praxis een cando klik pvc vloer gekocht, 39m2. Vorig jaar een klacht ingediend bij Praxis maar die eist een aankoopbon, deze hebben we niet meer.
Het is begonnen bij de ingang waar de folie los liet. Dit hebben we opgelost door een grotere deurmat er overheen te leggen. Nu zijn we weer een paar maanden verder en zijn er op 4 plaatsen waar de vellen omhoog komen en een paar waar dit eerdaags ook gaat gebeuren.
Wat tijdens het leggen opviel was dat er bij verschillende kleur afwijkingen waren, hier hebben we andere ruimten mee gevuld hetgeen voor ons geen probleem was.
We gaan ervan uit dat dit probleem zich in heel het woongedeelte gaat voordoen. Hoe nu verder?

Zoals het er nu uitziet zal het woongedeelte vervangen moeten worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Cando
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cando

Reactie van de melder van de klacht Andre Heerkens

1 maand geleden - Cando laat je gewoon in de steek terwijl wij met een kapotte vloer van 4 jaar oud blijven zitten.

Reactie van de melder van de klacht Andre Heerkens

1 maand geleden - Het lijkt nergens op hoe Cando met klachten omgaat.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Heerkens