Klacht: prijzigste vinylpcv vloer can do waardeloos

op 18 juni 2019 over Cando in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb een klacht. Betreffende de vinyl vloer licht grijs eiken vloer gekocht op 14 februari 2019 voor een prijs van € 1557,- ( met korting, we hebben in totaal 25 pakken a 35 euro per pak gekocht).
Deze vloer is gelegd volgens bijgevoegde gebruiksaanwijzing, advies vanuit de winkel ( medewerker) en instructie video die op de website van can do vermeld staat.

Echter na het plaatsen van de vloer ondervonden we al snel problemen met deze vloer. Namelijk dat er van de toplaag puntjes af sprongen.

Hiermee zijn we naar de Hubo gevestigd te Mill gegaan, gezien we deze daar aangekocht hebben. Zij hebben met can do contact opgenomen gehad en die kregen terug gekoppeld dat we met een meubelstift de plekjes konden aanstippen om het zo op te lossen.

Zo gezegd zo gedaan, namen we met enige ongenoegen hier dan toch maar genoegen mee, want we waren ten slotte blij met onze vloer. Hier hadden we ook veel geld in geïnvesteerd zodat we verzekerd waren van een goede vloer en bij aankoop stond vermeld dat er levenslange garantie zit op de vloer wat voor ons wilde zeggen, dit moet een goede vloer zijn.

Inmiddels een aantal maanden verder, kunnen we puntjes in de vloer blijven aanstippen, want ze blijven er vanaf springen.
De vloer word volgens standaard begrippen normaal gebruikt.

Op diverse plekken blijven puntjes van de oplaag afspringen en blijven we maar met die meubelstift aan de gang.
Hopelijk kunnen jullie begrijpen dat wij ontevreden zijn over de vloer. Het is uiterst teleurstellend dat we de prijzigste vloer die in de collectie zit kopen, omdat we in onze net ( eerst ) gekochte woning willen investeren om de woning te verbeteren en dan hier voor komen te staan.

vergoeding t.a.v. de slechte (kwaliteit) vloer of een nieuwe vloer op kosten van can do inclusief het leggen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandranijssen