Klacht: Overal krassen in onze pvc vloer

op 25 maart 2019 over Cando in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben in september 2017 een pvc vloer uitgekozen ( bij praxis) van het merk Cando in de kleur donker grijs. Wij waren echt super blij met de vloer past helemaal bij ons en was goed en makkelijk te leggen. Tot dat de vloer er goed en wel een paar maand in lag begon het op te vallen dat er super snel krasjes in kwamen. Met een peuter van 3 dachten we kan gebeuren. Al word de vloer op een normale manier gebruikt en onder alle meubels zit een soort vilt onder tegen het krassen.

Nadat de tijd verder ging komen er meer en diepere krassen bij. En hebben we een klacht in gedient bij de praxis ik vond het niet normaal meer, onze peuter moest voorzichtig zijn met zijn speelgoed en wij voorzichtig met wat wij deden tijdens normaal gebruik.

Er kwam iemand langs van de praxis en heeft de vloer bekeken en zei het kan gebeuren dat er krassen komen, toen heb ik even mijn zegje gedaan dat het niet normaal is hoe de vloer beschadigt is in 1jaar tijd. En hij ging het verder uitzoeken. We kregen bericht dat ze er niet uitkwamen met “het bedrijf” ik neem aan Cando.

En kwam een andere partij onhafhankelijk langs en heeft ook foto’s genomen en zelfs een plank mee genomen. Hier was als antwoord dat er niks uitgekomen is. En dat het afgehandeld is.

Nu gaan we verdere stappen onder nemen en wou ik hier ook even onze klacht kwijt. Aangezien wij niet de enige zijn die hetzelfde probleem hebben.

Mvg
Familie Struik
Uit Groningen

Een te dure vloer voor wat het werkelijke prijs had moeten zijn. Wij willen graag een eerlijk oplossing en erkenning van Cando!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Struikklunder