Klacht: Cancelation of the car hire /Annulering van het autoverhuur

op 12 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Ryanair,

Twee weken geleden heb ik via de site van Ryanair een auto gehuurd om van Palma (voor 5 dagen) naar C’an Picafort (Mallorca) te rijden en terug. Ik heb vantevoren €70 inclusief verzekering betaald voorafgaand aan de vlucht (via creditcard). Daarna ontving ik een boekingsformulier met een boekingsnummer die ik in Palma aan Goldcar moest laten zien. Op dit formulier stond dat ik nog €31,50 moest betalen aan Goldcar bij aankomst. De man achter de kassa zei me echter dat ik nog €190 moest betalen in plaats van €31,50. Hij zei dat het niet geregistreerd stond dat ik al €70 had betaald. Daarom heb ik de autoverhuur geannuleerd, omdat ik het te duur vond. Ik ben slecht geïnformeerd door Ryanair. Ik heb destijds een taxi gepakt naar C’an Picafort. Echter na de vakantie zag ik dat er €70 was afgeboekt voor een auto die ik niet heb gehuurd. Dit is natuurlijk geen doen. Ik verwacht dan ook van jullie dat ik mijn €70 terug krijg vanwege het annuleren van het autoverhuur en de foutieve informatie die ik van jullie heb gekregen. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze situatie.

Dirk van Oorschot

Dat ik mijn €70 terugkrijg voor het annuleren van het autoverhuur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oorschot91