Klacht: Canaldigitaal stort mijn € 249,- cashback niet terug ondanks vele beloftes. Ik wacht nu al 6 maanden!!

op 02 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb in November 2015 gebruik gemaakt van de cashback actie van canaldigitaal (overgestapt van digitenne) en zou na 3 succesvolle afschrijvingen van het abonnementsgeld een cashback van 249 euro ontvangen.

De eerste afschrijving is op 2 december 2015 uitgevoerd, opvolgende op 24/12, 27/1, 29/2, 29/3 en 28/4. Aangezien ik de cashback niet ontving in februari heb ik begin maart gebeld, eind maart zou ik het ontvangen. Resultaat: niks ontvangen.

Opnieuw gebeld op 1 april, gesproken met Ercan, de betaling stond gepland voor 30 april. Resultaat: niks ontvangen.

opnieuw gebeld op 2 mei, een half uur met een medewerker (Mevr. Dilé?) aan de lijn gehangen, de betaling stond gepland voor 31 mei… Ik heb verzocht dit schriftelijk te bevestigen en dit is onmogelijk?

Het zal niemand verbazen dat ik geen vertrouwen meer heb in telefonische toezeggingen en wens mijn geld DIRECT te ontvangen.

p.s. Uw medewerker klantenservice sprak steeds luider en ik moest maar accepteren dat niemand me kon helpen; “het systeem, het systeem, het systeem zegt…” Ik ben correct gebleven en de hoorn werd er op gegooid. Ik vind dat een vrij kansloze instelling.

Jullie melden dat alle gesprekken worden opgenomen, dat heb ik de laatste 2 keer ook maar gedaan. Bij interesse zijn de opnames beschikbaar voor trainingsdoeleinden.

De medewerkers zijn niet bekend met de actievoorwaarden, deze heb ik dan als bijlage nog eens toegevoegd.. er staat duidelijk na 3x abonnementsgeld CASHBACK maar het is nog steeds CASHGONE…

Ik wens mijn € 249,- en de verloren euro's voor het bellen met uw betaalde?!? klantenservice te ontvangen. Oprechte excuses en rente zouden prettig zijn..

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 16:17 geantwoord

Geachte heer van Zeist,

U geeft aan te wachten op de terugstorting van uw cashback-actie.

Onze excuses dat de terugstorting zo lang op zich laat wachten en dat u hier zoveel keren over heeft moeten opbellen.
Deze maand zal de 249 euro op uw rekening teruggestort worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 04 mei 2016 om 14:19 geantwoord

Ik verwacht de 249 per ommegaande terug en wil graag weten waarom jullie je niet aan je eigen voorwaarden houden. Ik zou graag gecompenseerd worden voor de verloren belletjes die ik heb gemaakt n.a.v. de niet nagekomen afspraken. Ook de wettelijke rente (2%) zou een redelijke compensatie zijn als ik WEER moet wachten tot het einde van de maand.

Alle klachten die gemeld zijn door NVZ8080