Klacht: Geen elektriciteitwaarborg

Besame op 15 juli 2018 over CampingCard ACSI-app in de categorie Apps (mobiele applicaties)

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Hierbij wil ik een vreemd situatie vertellen dat zich in mijn vakantie heeft afgespeeld. Ik ben al meermaals op jullie vakantiepark in Vilanova geweest en heb er echter nooit problemen mee gehad, zeer goede service en positieve en vriendelijke personeel. Deze keer is het fout afgelopen met een zeer vreemde situatie.
Ikzelf heb een boeking gemaakt bij Suncamp van 1 juli tot 11 juli. We zijn positief en vriendelijk ontvangen geweest bij de hoofdreceptie. Daarna zijn we aangekomen bij de receptie van suncamp voor ons caravan. Ze hebben ons opgevangen en ons doorgestuurd naar de caravan ASPE nummer 10. We kwamen in ons caravan aan, hebben uitleg gekregen over de caravan. Wij zijn meermaals naar suncamp gekomen, dus we weten hoe het allemaal werkt. Na de uitleg pakken we ons spullen uit en beginnen we met na te kijken van de caravan, we kijken in de koelkast en zien dat het helemaal niet is schoongemaakt. Al het bestek, borden, .. helemaal niet proper afgewassen. Kapotte glazen gevonden in de kasten. Echt verschrikkelijk dit, we hadden niet eens voor elk persoon bedlinnen gekregen. Ik ben dan persoonlijk naar de receptie van suncamp gegaan en heb de situatie verteld, dat het niet prettig is. Met geen positief antwoord erop, geven ze ons bedlinnen en vervangen ze de kapotte glazen. Veel lampen die niet aanwezig waren. We proberen het te accepteren wat er nu afspeeld, tot op de volgende dag als we terugkomen van een hele dag te gaan zwemmen de stroom helemaal uitgevallen is, waardoor al het voedsel in de koelkast niet meer te bereiden valt. Verschrikkelijk nogmaals! Ik ben direct terug naar de receptie van suncamp gegaan met niemand aanwezig. Alles geprobeerd om hulp te krijgen. Na uren wachten, heb ik het hoofdkantoor gecontacteerd en de situatie uitgelegd en hebben ze alles genoteerd en 2 personen gestuurd om het te proberen op te lossen. Helaas is het niet gelukt en is de security van de camping gekomen en hebben ze het doosje van de elektriciteit geopend en is het in orde gekomen. Zelf zijn ze er van verschoten dat we geen hulp aangeboden hebben gekregen en dat het niet zo snel opgelost kon worden. Ik vind dit geen leuke situatie als ik betaal voor een prettig vakantie en er dit in de plaats van krijg. Het kostte me heel veel om in Spanje proberen in verbinding te komen met de receptie van suncamp. Bij de terugkomst van de mensen van suncamp hebben ze me verteld dat ze geen enkel oproep aangekregen hebben wat ik een zeer dom en verschrikkelijke antwoord vind. Na al deze problemen heb ik mijn best gedaan om er toch een prettig vakantie van te maken met mijn kinderen. Bij verlating van ons verblijf op 11juli hebben we ons caravan van binnen tot buiten helemaal schoongemaakt, zelfs de stofzuiger en andere schoonmaakproducten gevraagt van de receptie van suncamp. Nu paar dagen later, krijg ik een melding dat ons caravan heel vuil achtergelaten is en dat ze ons waarborg van 100 euro niet willen storten daardoor. Hierbij ben ik zeer hard geschrokken want dit is allemaal verzonnen en gelogen. Wij hebben ons verblijf helemaal vanbinnen tot buiten schoongemaakt. Dit kan ik niet accepteren, ik wil hier een compensatie voor en mijn waarborg terug. Als hier geen oplossing voor aangeboden wordt. Ga ik persoonlijk hier verder een zaak mee beginnen en terug de hoofdkantoor erbij schakelen.
Hopelijk krijg ik hier snel een antwoord op,

Hoogachtend,
Samer Nabhani Zadeh
Geachte heer Nabhani Zadeh,

Bedankt voor uw email.

Wij hebben uw klacht op vrijdag 13 juli geregistreerd. U ontvangt binnen vier weken een reactie van ons.

Met vriendelijke groet,

Sophie de Beijer

Suncamp holidays
Medewerkster Customer Contact Center

cid:[email protected]

Postbus 34, NL-6670 AA Zetten | T 31(0)488 454 245 | F 31(0)488 454 210 | E [email protected]
www.acsi.eu | www.campingcard.com | www.eurocampings.eu | www.acsireizen.nl | www.suncamp.nl | m.eurocampings.eu

Outlook voor iOS downloaden

Gewenste Oplossing:

Min geld terug ye krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CampingCard ACSI-app

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CampingCard ACSI-app nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door