Klacht: Camping zeebad is een ravage

op 13 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Reeds enkele jaren ga ik bij vrienden en familie op bezoek die op Camping Zeebad te Breskens verblijven. Nu moet ik zeggen dat het altijd heel leuk en gezellig was, maar dat is sinds de bouw van de lodges wel heel veranderd. Grootouders stonden altijd op kampeerplaatsen voor trekcaravans en dit in het voorseizoen. Nu zijn ze er sinds dit jaar mee moeten stoppen omdat er geen plaatsen meer voorzien zijn voor de trekcaravans of zelfs niet voor mobilhomes (tenzij die op de parking willen verblijven). Dit allemaal voor het “betere publiek” aan te trekken door van die lodges te plaatsen die eerder op veredelde bunkers lijken, maar dat is waarschijnlijk wel een persoonlijke mening (die door menig “bewoner” gedeeld wordt). Nu groot was mijn verbazing toen ik in het begin van het jaar op bezoek ging bij vrienden (hebben een stacaravan op het park) Het ganse eerste gebied waar er altijd caravans stonden (de jaarplaatsen) en de plaatsen waar er het ganse seizoen caravans stonden, was leeg en alle struiken en beplanting uitgedaan. Dit voor de verdere plannen van de uitbouw van het park. Nu zijn we enkele maanden later en ben dit weekend terug op de camping geweest. Nu wat ik daar te zien kreeg is echt wel te gek voor woorden. Het “domein” ligt er nog steeds bij als in het begin van het jaar, dwz: gras dat ondertussen een halve meter hoog staat, onkruid overal, een inkom die meer weg heeft van een bouwwerf (of stort is beter). Toen ik meer info vroeg aan mijn vrienden zeiden ze me dat er pas verder gebouwd wordt wanneer er terug een aantal “lodges” verkocht zijn in een nieuwe fase. Dit is dus blijkbaar niet het geval en zou men op deze camping nog heel gemakkelijk kunnen gekampeerd hebben dit jaar. Maar nee nu ligt het er triestig bij als je het park op rijdt. Hoeveel duizenden euro’s heeft Roompot hier laten liggend die ze hadden kunnen gebruiken voor onderhoud? Om nog maar te zwijgen van de mensen die hier iets geboekt hebben, komen zij nog terug naar dit park als je ziet dat er een zandbak is die vol onkruid staat, waar je je eerst door het gras een weg moet banen als je als ouder al op het bankje ernaast zou willen zitten. Dit park is in verval en het lijkt me niet dat er de komende jaren veel zal veranderen. Mensen boek bij camping Schoneveld, veel verzorgder en veel vriendelijker en even ver van de zee!

Dit park moet dringend onderhouden worden!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 juli 2016 om 10:10 geantwoord