Klacht: camera al onderweg sinds 23 juni

op 24 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

hallo ik heb een dashcam besteld bij jullie Bestelnr. #24497955 en deze is “per abuis” via luchtpost verzonden en bleef zodoende langer weg
we zijn echter nu op de datum van de zogezegde ontvangst maar ik heb nu nog niets ontvangen??

de voorgestelde bonustegoed ter compensatie vind ik maar heel mager, 0,21 euro, hiervoor kun je nog geen postzegel kopen!
ondertussen krijg ik alsmaar mails om te kopen maar ik ben niet geneigd om nog veel te kopen indien er hier niets toekomt

meer compensatie en camera thuis krijgen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:21 geantwoord

Beste WILLY ROOSE,

Onze oprechte excuses voor de vermiste zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com