Klacht: Callcenter

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ëén maal kon ik de telefoon net op tijd opnemen het bleek het callcenter van de telefgraaf te wezen. Maar ik zat in bespreking dus kon diegeen verder niet te woord staan. Nu word ik wel 20 keer op een dag gebeld door een anoniem nummer, waar ik nooit eerder last van heb gehad. Dus ik had een klacht ingediend bij mijn mobiel provider. Die zijn er achter gekomen dat het een callcenter betrefde en ze konden daar verder niets aan doen. Dus dat moet de telegraaf wezen. Ik wil mijn nummer uit hun systemen hebben want het word nu heel irritant na 3 weken. Opnemen kan ik de telefoon niet want na 2 a 3 keer overgaan verbreken ze de verbinding al… dan heb je net je telefoon in je handen,

Ik wil dat ik niet meer gebeld word door het callcenter van de telegraaf.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Marcel van Renesse

10 maanden geleden - Ik ook 2 weken geleden :S

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 10:47 geantwoord

Geachte meneer van Renesse,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft erg vaak gebeld te worden door een callcenter.

Wat vervelend om te horen dat dit zo vaak gebeurd.

Vanuit De Telegraaf proberen wij mensen 2 en maximaal 3 keer te bereiken. Lukt dit niet, dan stoppen onze pogingen. Tussen de pogingen zit meerdere uren tijd (wij proberen het bijvoorbeeld een keer in de middag en dan nogmaals in de avond). Wij bellen zeker geen 20 keer op een dag.

Voor de zekerheid hebben wij uw nummer afgemeld voor telefonische marketing.

Wij wensen u nog een prettige dag.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf