Klacht: cak houd mensen aan het lijntje met valse beloftes

op 31 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Cak heeft mij vanaf 8 januarie belooft dat voor eind januari ik mijn geld zou krijgen.. ze hadden mijn rekingnummer inmiddels verwerkt echter moesten ze mijn iban nog verwerken… is inmiddels 31 ste niks gekregen nu zeggen ze dat ik mijn geld waarschijnlijk de 14 feb pas krijg lekker mensen aan het lijntje houden… als ze me vanaf het begin hadden gezegt dat ik het 14 feb pas zou krijgen was er niks aan de hand. Maar liegen dat je het voor het einde van de maand op je rek hebt, en je er dus op rekent en dan staat het er niet !!! het is te schandalig voor woorden want als jij je rek niet voor een datum betaalt krijg je aanmaningen.. jammer dat wij dit niet kunnen doen

stoppen met liegen en zorgen dat zo snel mogelijk mijn iban wordt ingevoert en zo snel mogelijk mijn geld uitbetalen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb CAK een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 03 maart 2014 om 15:30 geantwoord

Om deze klacht in behandeling te nemen hebben wij persoonsgegevens van deze klant nodig. Deze klant heeft geen persoonsgegevens bij de klacht vermeld. Wij hebben per e-mail gevraagd de benodigde gegevens aan ons te e-mailen. Dit heeft klant niet gedaan. Wij gaan ervan uit dat de klacht is opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sweetlady_g