Klacht: Caiway lost storing tv niet op. In Gouda Goverwelle

op 14 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb een pakket met tv, internet en telefonie. Al maanden heb iklast van een storing van de tv , blokkerig , streperig, en niet te volgen beeld. Dit treedt op in vlagen en verergert bij gebruik van internet en telefoon. Soms ook dagen goed beeld. Volgens Cayway ligt het probleem in de splitter en de connecties. Ik heb de splitter en de connecties allemaal vervangen door dure metalen versies van Hirschmann. Dit heeft niet geholpen. Een monteur van Rekam heeft de splitter vervolgens vervangen door een simpele goedkope type , zonder resultaat, zoals wel te verwachten was. Vermeld moet worden dat de buren hetzelfde probleem hebben. De oplossing van Caiway laat nog steeds op zich wachten. De toestand lijkt met de dag erger te worden en ik heb het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd

Oplossing van bovenstaand probleem. Ik wil storingsvrij TV kijken, zonder interferentie met telefoon of internet.
Verder compensatie voor alle maanden van storing

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We hebben telefonisch contact opgenomen met mevrouw. Een afspraak met een monteur van de Rekam is gemaakt voor morgenmiddag. Op woensdag nemen wij telefonisch contact met Mw. op om na te gaan of de storing is verholpen. Is dit niet het geval dan wordt er een afspraak gemaakt met de installatiemonteur. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - De monteur is ter plekke geweest en gaat morgenvroeg nogmaals naar klant om de storing op te lossen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 25 juli 2012 om 11:58 geantwoord

We hebben inmiddels van de klant en monteur vernomen dat de storing is verholpen.

Nogmaals onze excuses voor het totale ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Beekpolder