Klacht: Caiway lost het probleem op, door… te zeggen dat het is opgelost?!

op 22 december 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Zo kan ik ook een hoog oplossingspercentage regelen voor de klachten die hier op de site gemeld worden…
Op 12-12-2012 heb ik hier op de site een klacht gemeld.
Op 13-12 heb ik iemand gesproken van Caiway, die zei dat ze het door zou geven en een link zou sturen voor testbestanden op hun site. Dat heeft ze netjes gedaan..
Maar daarna?????
Caiway zegt dat het is opgelost? Dat er op 11-12 een monteur is geweest(voordat ik mn klacht hier had gemeld?!) en ze me hebben gesproken op 20-12 en dat ik heb gezegd dat er geen storingen meer zijn??? Erg flauw, heb pas op 19-12 een monteur van CIF(niet van Caiway) langs gehad. En heb helemaal niemand van Caiway gesproken op 20-12!!! Vind t fijn dat ze de klacht serieus leken te nemen, maar dit vind ik erg vreemd… Internet is nog steeds te traag, maar ik kon niet op hun mail reageren!!! Kan n hoop sites met moeite openen. En geregeld zit ik er net op en er komt meteen n foutmelding waarna ik van internet explorer afgegooid word.
De testbestanden op hun eigen site gaan niet zo snel open als de bedoeling is. De site die ze aanraden om een speedtest te doen(maar waar ze niet volledig voor in durven te staan) geeft foutmeldingen etc. bij het openen van de bestanden. Pas na de kerst kan er iemand langskomen (zelf ingehuurd) om er verder nog even naar te kijken.

Zie mn vorige klacht + In ieder geval gewoon zorgen dat mn internet wat sneller is! Wil gewoon \\\\\\\"normaal\\\\\\\" gebruik kunnen maken van mn internetverbinding. Dat lijkt me niet meer dan redelijk. Heb n ander abonnement gekregen waarna de snelheid van de verbinding bijna 2x zo snel zou moeten zijn, dat is dus niet het geval.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Allereerst excuses voor het vroegtijdig sluiten. We zullen deze melding pas sluiten als u het er mee eens bent. De monteur zal van Koning en Hartman zijn geweest. Zij sleutel aan het netwerk van het CIF. CIF is de eigenaar van het kabelnetwerk. Koning en Hartman wordt ingeschakeld door ons als er problemen zijn in het netwerk omdat Caiway zijn diensten over dit netwerk levert. De snelheidstest maakt gebruik van een andere website om die reden kunnen wij daar niet 100% voor in staan. Wij hebben echter tegenwoordig onze eigen snelheidstest ontwikkelt op http://speedtest.caiw.net/ Tevens hebben wij naar uw verbinding gekeken en kunnen geen reden vinden waarom u de snelheid niet haalt. Graag willen wij van u weten welke snelheid u haalt op de bovenstaande website. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Thijs Eleveld Klantenservice Medewerker Caiway CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487 Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk T 088 224 9111 (lokaal tarief) F 0174 638 536 E info@caiway.nl E helpdesk@caiway.nl I www.caiway.nl

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - Zojuist hebben wij getracht telefonisch contact met de klant op te nemen om na te vragen of er op dit moment nog een storing speelt. Helaas kregen wij geen gehoor. Wij zullen dit op een later moment nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Michiel de Vries Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen. We kregen geen gehoor. We hebben klant per e-mail verzocht of haar storing nog actief is. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - Vanmiddag is telefonisch contact opgenomen met de klant en een vervolgafspraak met een signaalmonteur gaat plaatsvinden. We blijven deze situatie volgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 november 2013 om 12:44 geantwoord

De melding is zeer oud derhlave sluiten wij deze.

Harma
Caiway Webcare Team

Heeft op 03 maart 2014 om 21:41 geantwoord

tja.. omdat het een oude melding was werd deze gesloten.. Ik werd zo kwaad en verdrietig van de hele situatie dat ik het er uiteindelijk bij heb laten zitten, waarna er niks werd opgelost.
ze zouden me terugbellen en op 15,16,18-1 had ik nog mailcontact gehad met n medewerker(dhr. Vellekoop) en gemaild op welke dagen+ tijden ik bereikbaar was. Op 23-1 werd vervolgens mn klacht opgelost, door m hier te sluiten! Zonder dat ik gebeld ben...
Dacht weet je ik neem binnenkort gewoon een glasvezelabonnement, dan is alles sowieso een stuk sneller.
Ik eindelijk aan de glasvezel. (spul binnen 28-1. Krijg k m niet geactiveerd, en word ik door de helpdesk aan n lijntje gehouden totaal 1,5 uur. Dit uiteindelijk zelf opgelost! op 28-2-14)
Maar nee.. ipv 150mb upload/150mb download snelheid is t 6,7/10,1 ! AAaaaaaaaaahhhhhhhhh.. Daar gaan we weer

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lois