Klacht: Cadeaukaarten achtergehouden

op 11 februari 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Op 2 februari 2018 kocht ik een jas en een topje, totale waarde 43,95 euro bij Zara. Ik had er drie cadeaukaarten, 1 van 20, 1 van 40 en 1 van 50 euro. Totaal 110 euro. Omdat ik de kassabonnen van de cadeaukaarten niet bij mij had, heb ik de verkoopster gevraagd de bedragen (waarde)voor mij op de kaarten te schrijven. Ik zei aan de medewerker om de cadeaukaartvan 40 euro te verrkenen en dan heb ik de 3,95 euro gepind.ITerwijl zij schreef pinde ik de 3,95. Ik nam de kassabon en liep weg, helemaal vergeten dat ik ook de cadeaukaarten moest meenemen. Het kwam doordat de winkel erg druk was en ze overhandigde mij de kassabon, waardoor ik in de veronderstelling was dat ik klaar was. Toen ik het merkte ben ik terug gegaan naar Zara. De leiding kon mij in eerste instante niet helpen omdat de monitoren het niet deden om de beelden van die dag terug te kijken. De beveiliger kwam zich erbij bemoeien, maar ook die kon niet overweg met de monitor. Ik moest de volgende dag weer langs gaan. Ik kreeg de beelden weer niet te zien. Mij werd verteld dat ik met de politie moest komen om de beelden te bekijken, anders laten ze mij het niet zien. Ik ben zeker van dat de medewerker mijn cadeaukaarten gewoon heeft gestolen.Mijn vraag is: Hoe wordt dit opgelost. Hoe krijg ik mijn geld of cadeaukaarten terug.Hierop wil,ik graag een antwoord Aub. Wil u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen.

Ik wil dat dit tot in de puntjes wordt uitgezocht. Ik zal ook tot het bittere eind strijden dat de waarheid boven water komt, en dat ik mijn cadeaukaarten terugkrijgt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloemenzee@23