Mijn Klacht:
Heb een cadeau kaart gekocht en die zou opgewaardeerd zijn voor E5,00 maar helaas stond er geen saldo.
Gewenste Oplossing:
Ik ben weer tevreden als ik een nieuwe cadeau kaart krijg waar weer E5,00 opstaat.
Een klant heeft een cadeaukaart gekocht bij Kruidvat die zou zijn opgewaardeerd met een bedrag van €5,00. Bij het gebruik van de kaart bleek er echter geen saldo beschikbaar te zijn.
Heb een cadeau kaart gekocht en die zou opgewaardeerd zijn voor E5,00 maar helaas stond er geen saldo.
Ik ben weer tevreden als ik een nieuwe cadeau kaart krijg waar weer E5,00 opstaat.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM