Klacht: cadeaukaart

op 12 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

vorige week een vaatwasser besteld helaas een hele nare ervaaring met het bezorgbedrijf waardoor wij deze zending helemaal geanuleerd hebben.
vervolgends een cadeaukaart van de wehkamp omtvngen als ”service”
bar slecht aangezien ik een bestelling heb gedaan voor het bedrag van de cadeaukaart, maar tot verbazing wordt het bedrag wel afgescheven maar mijn bestelling niet geplaatst waardoonrik de spullen nog steeds niet ontvangen heb. het gaat om een bedrag van 25 euro.
klantenservice gebeld die vond het ook raar, vervolgends weer een code ontvangen en weer het zelfde !!! tot overmaat vn ramp nog associaal te woord gestaan door een medewerker en heb ik opgehangen. wat een slecht bedrijf metb slechte medewerkers en wat een super slechte service bestel er nooit meer wat

als ik mijn beloofde bestelling kan doen met de cadeaukaart van 25 euro als service!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 12 juni 2017 om 10:13 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat het meerdere malen is mis gegaan met het plaatsen van de bestelling. Ik zag dat de bedragen van de cadeaubon in mindering waren gebracht op het openstaand saldo. Ik heb het een en ander voor je gecorrigeerd en je een nieuwe cadeaubon toegestuurd.

Je had bij de cadeaubonnen niet al het tegoed gebruikt. Het resterende tegoed staat nog op de cadeaubonnen die je van mijn collega's hebt gekregen. Dat kun je dus ook nog gebruiken.

Als je een nieuwe bestelling wilt plaatsen dan kun je dit het beste regelen via een laptop of vaste computer. Op die manier moet het goed komen.

Ik hoop dat het op deze manier voor je is opgelost.

webcareteam wehkamp

Heeft op 15 juni 2017 om 10:34 geantwoord

weer het zelfde probleem !!! ik blijf aan de gang elke keer krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan !! heel slecht dit

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Erg vervelend dat het nog steeds mis gaat. Kun je aangeven via welk apparaat je een bestelling wilt plaatsen? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

5 maanden geleden - laptop windows en ook op de computer geprobeerd

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het via die apparaten ook niet werkt. Jouw bericht heb ik doorgestuurd naar een andere afdeling. Zij zullen hier verder naar kijken en dit zo snel mogelijk aan jou terugkoppelen. Ik hoop dat het probleem snel is opgelost! Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht mel1991

5 maanden geleden - nog steeds geen oplossing voor dit vervelende gedoe erg misleidend deze cadeaubon actie !!!!

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Ik vind het erg vervelend dat het nog niet gelukt is de cadeaubonnen te verzilveren. Ik heb de klachtenafdeling hiervan op de hoogte gebracht. Zodra er meer bekend is, wordt je zo spoedig mogelijk verder geinformeerd. Dit kan telefonisch of per mail zijn. Voor nu wil ik je vragen om de terugkoppeling af te wachten. Alvast bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht mel1991

4 maanden geleden - tot op heden nog steeds geen oplossing erg slecht service bij de wehkamp. lekker makkelijk om zo cadeaubonnen weg te geven als '' service''

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het nog steeds niet goed gaat. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd. Zou je deze e-mail willen doorlezen? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door mel1991