Klacht: Cadeaucode

op 16 oktober 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Ik wil een bestelling plaatsen en betalen met 2 cadeaucode’s, maar ik kan de gegevens van de bonnen niet ingeven bij mijn bestelling, hoe los ik dit op ?

akceptatie van de bonnen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kijkshop in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kijkshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kijkshop

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:44 geantwoord

Beste heer Fievez, afhankelijk van het soort cadeaubon dien je deze in te geven als betaalwijze. De kortingscoderegel in het winkelmandje is niet bedoelt voor cadeaubonnen echter alleen voor kortingscodes die bijvoorbeeld door het aanmelden van de nieuwsbrief verkregen worden. Als u een cadeaubon heeft van kijkshop zelf (dit kan een tegoedkaart of een kadokaart zijn) dan geeft u deze bij betaalwijze in als optie kijkshop kado of tegoedkaart. Betreft het een cadeaubon die verkregen is door bijvoorbeeld deelname aan GFK dan dient u deze in te voeren als betaalwijze Ekado-Voucher. Mocht u er niet uitkomen dan mag u ten alle tijden contact met de klantenservice opnemen.

Kijkshop klantenservice

Bericht van Kijkshop

1 maand geleden - Beste heer Fievez, Waarschijnlijk heeft u de optie gekozen om een artikel af te halen in één van onze winkels. In dat geval vervallen er een aantal betaalwijzen. Als u dan de winkel op de Helftheuvel niet kunt kiezen, betekent dat dat zij het betreffende artikel niet op voorraad hebben. Neemt u gerust even contact met ons op, dan kunnen wij samen met u kijken wat de mogelijkheden zijn voor het betreffende artikel in combinatie met de door u gewenste betaalwijze. Met vriendelijke groet, Kijkshop klantenservice.

Bericht van Kijkshop

1 maand geleden - Beste meneer Fievez, U geeft aan dat u het niet eens bent met ons afhandelvoorstel. Wij kunnen de regels en voorwaarden voor het gebruik van cadeaubonnen niet veranderen. In het vorige bericht is u uitgelegd hoe u welke cadeaubon kunt invoeren. Als u problemen heeft met het invoeren van de codes van de cadeaubonnen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-9800. Met vriendelijke groet Kijkshop Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fievez38