Klachten over Cadeaubox.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Cadeaubox.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Cadeaubox.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

1 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

verlopen cadeaukaart

Klacht van op 24 december 2017 over Cadeaubox.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

cadeaukaart van 10 euro van "sportief shoppen" is verlopen en volgens de site is er geen mogelijkheid om deze alsnog te verzilveren. Er wordt niet gereageerd op een gestuurde mail. 10 euro blijft toch gewoon 10 euro? Lees meer

Leuk kerstcadeau

Klacht van op 03 december 2013 over Cadeaubox.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Vorig jaar met kerst alle kinderen een cadeaubox Out for lunch cadeau gedaan. Altijd leuk zo'n cadeau....tenminste dat dachten we. Totdat er twee kids erg teleurgesteld waren. Zij konden deze helaas niet indienen omdat het betreffende bedrijf die ze uitgaf helaas failliet... Lees meer

Cadeaubon van cadeaubox.nl gekregen voor mijn verjaardag. Het bedrijf is failliet en daardoor is de bon niks meer waard. Helaas is er nergens iets te vinden over een alternatief, compensatie of waar gedupeerden zich kunnen melden voor een mogelijke oplossing. Lees meer

Ik heb van mijn collega's een verwenweekend voor twwe in een wellnesshotel gekregen voor mijn 50ste verjaardag. Ik ben al weken bezig om op de site te komen. nu lees ik dat het bedrijf failliet gaat of is? hoe wordt dit opgelost? Lees meer