Klacht: Cadeau voor abonnee? Onmogelijk te verkrijgen.

op 10 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al enige weken ligt hier de kaart waarmee u mij als abonnee een cadeau aanbied. Enkele malen probeerde ik reeds om hiervan gebruik te om de Vrouw Glossy te krijgen. Evenals voorgaande acties is het ook nu voor mij onmogelijk om via internet een bestelling te doen. Misschien is het via deze weg mogelijk? Mijn code is 4V54ES2WR4. Ook mijn buren komen niet in het bezit van het door hun gewenste Vrouw Glossy. Via de code 2R56SG5SC3 zou dat moeten lukken. Helaas.

Ik ben tevreden als u mij 2 maal het blad Vrouw Glossy toestuurt en in het vervolg het mogelijk maakt om zelf op eenvoudige manier van uw acties te profiteren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 11:32 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Visser,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen gebruik te kunnen maken van de Vrouw Glossy actie.

Onze excuses voor dit ongemak.

Graag vernemen wij van u naar welk internet adres u verwezen wordt. Wellicht heeft u het webadres in Google ingevoerd in plaats van in de adres balk. Als u het in de internet adresbalk invoert moet het wel werken.

Mocht het alsnog niet lukken dan verzoeken wij u even telefonisch contact met ons op te nemen, dan gaan we kijken of we het op een andere manier kunnen oplossen. Ons telefoonnummer is 088 824 824 2

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf