Klacht: cadeau carrousel

sallydormans op 24 januari 2015 over Makro in de categorie Groothandels

Heb van mijn werkgever met GGZ een kerstpakket ontvangen om een cadeau uit te zoeken. Ik heb d stoomreiniger gekozen. Deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden en ik heb deze 20 december besteld.Ik heb 5,8 en 11 januari mailtjes gestuurd omdat ik niks binnen heb gekregen. Iedere x de reactie binnen 2 werkdagen antwoord te krijgen. Steeds geen reactie. Verder al 2 gebelt met als laatste gesproken te hebben met X. Waar ik wederom excuses kreeg aangeboden. Ik gezegd, ik heb niks meer aan de excuses er wordt immers niks aan gedaan om het wel goed af te handelen. Heb aan hem een klachtenformulier gevraagd, ook deze afspraak is niet nagekomen en heb geen klachtenformulier ontvangen. Vervolgens krijg ik wel een bericht dat in de 4de week van januari mijn pakket geleverd gaat worden…eindelijk duidelijkheid hehe! Maar mijn telefoontjes en mailtjes werden allemaal niet serieus genomen en ben daarom erg ontevreden.

##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Geachte Dormans – S.,
Wij horen graag wat u van het antwoord van onze klantenservice vindt. Neemt u een ogenblik de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden? Klik hiervoor op onderstaande koppeling:

Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Onderstaand vindt u een herinnering waar uw ticket over ging:

(Makro kerstpakketten)
12-Jan 12:17
Geachte mevrouw Dormans,
Onlangs heeft u via MijnCarrousel.nl een stoomreiniger besteld. Wegens overweldigend succes kunnen wij helaas niet voldoen aan de levertijd van 5 werkdagen. Wij verwachten dat de stoomreiniger in de vierde week van januari geleverd gaat worden. Indien u de mogelijkheid heeft gehad meerdere artikelen te bestellen waarvan de stoomreiniger een onderdeel is dan worden de alle door uw gekozen artikelen later geleverd.
Onze excuses voor het ongemak.

09-Jan 16:03
Geachte mevrouw Dormans,
Uw vraag is door ons doorgestuurd naar onze 2e lijn helpdesk. De 2e lijn helpdesk zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.

Dormans – S.
08-Jan 16:45
Het is vandaag 2 werkdagen geleden, ik heb nog niks gehoord of ontvangen???

Van: Makro kerstpakketten
Verzonden: ‎dinsdag‎ ‎6‎ ‎januari‎ ‎2015 ‎15‎:‎31
Aan: Y

06-Jan 15:31
MakroKerstpakketten.nl

Dit e-mailbericht is een service van Makro kerstpakketten.
Message-Id:RBEYRENG_54b5096c7caff_59de3fc4d2acd31c935492_sprutTicket-Id:142247

##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Geachte Dormans – S.,

Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Onderstaand vindt u een herinnering waar uw ticket over ging:

(Makro kerstpakketten)
12-Jan 12:17
Geachte mevrouw Dormans,
Onze excuses voor het ongemak.

09-Jan 16:03

Dormans – S.
08-Jan 16:45
Het is vandaag 2 werkdagen geleden, ik heb nog niks gehoord of ontvangen???

Van: Makro kerstpakketten
Verzonden: ‎dinsdag‎ ‎6‎ ‎januari‎ ‎2015 ‎15‎:‎31
Aan:

06-Jan 15:31
MakroKerstpakketten.nl

Dit e-mailbericht is een service van Makro kerstpakketten.
Message-Id:RBEYRENG_54b5096c7caff_59de3fc4d2acd31c935492_sprutTicket-Id:142247

Dat ik gehoord wordt! Dat er een kleine vergoeding komt voor alle moeite en stress die ik heb gehad voor alle mail, telefoontjes en een afspraak met derden die ik niet kon nakomen. Dat mijn product daadwerkelijk geleverd wordt!

Alle klachten die gemeld zijn door