Klacht: Cadeau

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Hoe groot kan een cadeau zijn. Bij uw aanbieding zou ik graag de prive willen hebben voor mijn vriendin en de autovisie voor mezelf.. Wat schetst mijn verbazing dat ik dan de verzendkosten alsnog zou moeten betalen. Hoezo cadeau als trouwe abonnee van circa 45 jaar. Reden om mijn abonnement op te zeggen.

Als het een echt cadeau zonder bijbetaling

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 12:37 geantwoord

Beste Heer/ Mevrouw De Hoog,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor deze verwarring. U heeft in het keuzeproces waar u doorheen loopt de mogelijkheid om te kiezen voor een digitale editie of een papieren editie. Het is inderdaad zo dat er voor de papieren editie een bijdrage wordt gevraagd voor de verzending. U kunt echter ook een keuze maken voor het digitaal lezen, wat geheel kosteloos is. Mocht u toch uw abonnement op willen zeggen dan kunt u contact opnemen met 088-8248242. Met vriendelijke groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Joop de Hoog