Klacht: BVAauctions levert niet na kopen van gewonnen kavel

op 11 maart 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik benvoel me OPGELICHT door BVA
BVA zegt mijn aangekochte product, een douchewand, niet meer te kunnen leveren.

Deze douchewand is aangekocht en betaald.
Dezelfde nieuwe douchewand is nog steeds te koop in huidige èn toekomstige veilingen.
Voorbeeld:

High class wellness douchewand Chicago 90cm https:www.bva-auctions.comnlauctionlot4617414477805?pid0

3 weken na aankoop ben ik gaan informeren waar de douchewand bleef. Waarop zij antwoorden dat het niet leverbaar was, dit is dus NIET conform de waarheid.

Het betreft een ‘bieden vanaf €1,‘ veiling, naar mijn inziens vind men dat ik te weinig betaal, maar dat mag geen reden zijn om niet te leveren.

BVA heeft, ook al heb ik expliciet per mail gezegd dat ik dit niet wil, het bedrag teruggestort. Dit wil ik niet, ik wil ze aan hun verkoopcontract houden en de douchewand kunnen plaatsen in mijn nieuwe huis!

Wanneer ik de douchewand geleverd krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 20 maart 2020 om 14:16 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Vervelend om te lezen dat u het product elders op de website nog aangeboden ziet staan. Echter, het is zo dat wij werken met verschillende opdrachtgevers, dus het kan zijn dat het door een andere opdrachtgever op de website is gezet.

Daarnaast is het niet mogelijk om producten die al online staan van de website af te halen; waardoor u ze nog steeds kunt zien. Waarschijnlijk worden deze kavels ook geannuleerd.
Hopelijk vindt u een soortgelijk product op de veiling.

Mijn excuses voor het ongemak.

Maurits-BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door R.VA.nl