Klacht: BVA levert niet waarop geboden en zorgt niet voor oplossing na klacht

op 27 januari 2014 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik had weer aardig wat aangekocht maar heb voor een gedeelte niet gekregen wat door mij aangekocht is.
Er lijkt zelfs sprake van bewust omwisselen van kapot materiaal met door mij eigenlijk aangekocht goed materiaal.
Deze redenatie krijg ik omdat het “toevallig” gebeurd is bij twee exact zelfde soort kavels en producten en beide niet goed werkend zijn.

De bijgeleverde boorautomaten zijn andere dan op getoonde foto’s in de veiling.
Waaraan dat al oa te zien is:
-Koffers hebben geen foam
-De automaten zelf hebben een opdruk op de originele veiling foto’s die niet op de door mij opgehaalde te vinden zijn
-Beide automaten hebben op originele veiling foto een beveiliging schakelaar in het snoer en de geleverde niet

Bij afhalen werd al geclaimd dat er bij 1 boormachine geen automaat bij was, wat ik al ten stelligste aangaf dat die er wel bij hoorde te zijn.
Toen werd er toch nog 1 gevonden.
Ter plekke heb ik niet het verschil kunnen constateren omdat koffer en apparaten wel sterk op elkaar gelijken.
Bovendien was het druk, had ik meerdere kavels en.. stond er wel een (naar ik nu denk later omdat geen originele BVA sticker betreft) aangebrachte sticker met kavel nummer.Ik heb foto’s bij deze mail ingesloten ter bewijs.

De oplossing die mij redelijk lijkt is:
of de originele werkende boorautomaten opsturen naar mij.
of een financiële compensatie die de waarde weerspiegeld (het ging mij bij mijn bod ook vooral om de combinatie van oude boormachine maar wel interessante automaten)
aangezien de automaten apart verkocht werden voor € 210,- per stuk ex veiling kosten en btw is een compensatie van € 592,- inclusief veiling kosten en BTW op zijn plek.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 18 juli 2014 om 09:32 geantwoord

Geachte heer Schram,

Bedankt dat we tot een goede oplossing zijn gekomen.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoek ik u om mij een e-mail te sturen. Deze kunt u sturen naar: cs@bva-auctions.com. Uiteraard kunt u mij ook telefonisch bereiken op 033-4600071.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

BVA Auctions

Tjerk Vroon
Manager Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door myview