Klacht: BVA levert diensten niet maar weigert de klant dit te vergoeden

op 27 juni 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

3 producten besteld uit 1 veiling, en 3x worden er 6,95 verzendkosten in rekening gebracht. Hierover al voor de betaling contact opgenomen en men kon niet zeggen of het apart verzonden kon worden. Toen al een slechte communicatie vanuit BVA dus. Inmiddels na 2 weken heen en weer mailen krijg ik een simpel standaard mailtje van Angelique dat ze er niets aan gaan doen. Zo is het wel erg makkelijk om geld te verdienen en ook niet eerlijk! Deze verzendkosten zijn niet door BVA gemaakt en mogen daarom niet doorberekend worden aan de klant.
En dan heb ik het nog niet eens over de kapotte, open, doos waarin de bestelling werd geleverd..

Als BVA dit netjes oplost (zoals al meermaals per mail verzocht) en de teveel betaalde verzendkosten aan de klant terugbetaalt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Graag reageren wij op uw bericht op deze site. Zoals onze collega van de Klantenservice heeft aangegeven kunnen wij u daar geen tegemoetkoming in geven als u meerdere kavels in de veiling koopt omdat het bezorgtarief per kavel wordt berekend. Tijdens het biedproces bent u destijds akkoord gegaan met de voorwaarden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, BVA Auctions Yashmin

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 juli 2016 om 09:55 geantwoord