Klacht: Buurtbus

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buurtbus 206 ( Waalwijk-Oosterhout) zou op maandag 10sept zou om 09.18 moeten vertrekken vanaf de Kerkstraat in waspik naar Oosterhout. Echter kwam meneer aanrijden, mensen stapten in en meneer vertrok meteen. Het was toen 09.15. Ik heb het laatste stukje zelfs moeten rennen om deze bus te halen. Heb meneer erop aangesproken dat hij vroeg wegreed maar ik kreeg amper tot geen reactie… dit gebeurt erg vaak en ik en meerdere vragen ons af wat het moeilijke is om gewoon op tijd te vertrekken zodat je niet een UUR hoeft te wachten op de volgende bus..

Als chauffeurs optijd vertrekken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 09:30 geantwoord

Beste Taravb,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de buurtbus. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Wij proberen de tijden van de dienstregeling zo goed mogelijk aan te houden. Mocht het druk zijn op de weg of er is bijvoorbeeld een ongeval gebeurd dan kan er vertraging ontstaan. Het kan ook voorkomen dat het rustig is en dan kan het gebeuren dat een bus iets eerder bij de halte is. Aangezien het in sommige gevallen gevaarlijke verkeerssituaties kan veroorzaken mag een bus niet bij iedere halte de vertrektijd op de halte afwachten. Daarom raden wij ook aan om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte te staan.

Ik ga je klacht in ieder geval doorsturen naar de verantwoordelijke regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Taravb