Klacht: buurtbus

op 17 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

vandaag 17-06-2017, heb ik gebruikt gemaakt van de buurtbus vanaf station den Bosch om 17.05 uur naar station Boxtel. Bij het instappen saldo € 8.50. op mijn ov-kaart, geeft scan aan goede reis, waarop de bestuurder zij niet goed nog een keer, volgens hem gelukt. Bij het uitstappen bij station Boxtel geeft de scan aan goede reis, Grote twijfel bij mij maar de bestuurder zij is goed afblijven. Ben naar NS station gaan controleren wat mij saldo is, € 4.15 wel een duren rit.
Terwijl ik ook nog een korting van Arriva van 60%, Dit nog gemeld aan de bestuurder die stond nog bij station Boxtel, deze zij sorry bel Arriva maar.
( de bestuurder moet zijn rit nog voortzetten richting Liempde maar ging weer terug naar zijn staanplaats Esch). hoe lossen we deze klacht op.

Met Vriendelijke Groet

Toon Vlaminckx

als dit opgelost is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juni 2017 om 22:29 geantwoord

Beste toonrina,

Niet fijn om te lezen dat je teveel hebt betaald. Voor het teveel betaalde bedrag geef ik je het advies om een restitutieverzoek via het contactformulier op onze website door te geven https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm. Dit is helaas langs deze weg niet mogelijk.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vandaag. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door toonrina