Klacht: Busstop voorbij rijden

op 02 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag nam ik de bus van 13:16 van Den Bosch centraal naar de groenstraat in Oisterwijk. Althans, dat hoopte ik. Eerst wilde er een paar mensen in Helvoirt uitstappen. De chauffeuse liet mensen wel instappen maar deed de achterdeur niet open en reed vervolgens verder waarvoor de mensen die uit wilde stappen er pas uit konden toen zij naar voren liepen om te vragen of ze er alsnog uitmochten. Toen we bijna bij de groenstraat waren, drukte ik op het knopje en de chauffeuse reed de halte weer gewoon voorbij, en dit terwijl de chauffeuse op haar tablet zat. Hierdoor kon ik een halte verder pas uit stappen en kon ik lopend naar huis. Dit is tenslotte al de tweede keer in twee maanden. Heel fijn!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de buschaffeuse beter op let en gewoon stopt wanneer passagiers de bus uit willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Marie-Claire, Niet leuk om te lezen dat je bij de halte waar je graag uit wilde stappen, niet uit kon stappen terwijl je wel op de stop-knop had gedrukt. Begrijpelijk dat je daar van baalt en een stuk moest lopen. Ik wil er graag intern melding van maken bij de betreffende regio maar dan heb ik nog informatie nodig over met welke buslijn je dit hebt ervaren. Zou je dat nog door willen geven? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Claire9

7 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, De betreffende buslijn was 140. Bedankt voor jullie aandacht! Groeten, Marie-Claire

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marie-Claire,

Bedankt voor het doorgeven van het lijnnummer. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat we hoor en wederhoor toe kunnen passen met de buschauffeuse. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst wel gewoon bij de halte uit kunt stappen wanneer je aangegeven hebt graag uit te willen stappen.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Claire9