Klacht: Bussen te laat

op 11 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Al meermaals deze week vertrekt een bus gewoonweg te laat. Waardoor alle tijden niet meer kloppen, en verschillende passagiers hun aansluiting met de trein missen. Zo sta ik nu wederom te wachten op een bus die 3 minuten geleden had moeten vertrekken.

Wanneer chauffeurs die te laat vertrekken hard aangepakt worden. Zoals het hoort binnen een bedrijf.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Jesper1949583, Oh jee! Niet leuk om te lezen dat je afgelopen week hebt ervaren dat de bussen met vertraging hebben gereden/zijn vertrokken. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van de buslijn(en) gelet kan worden maar dan heb ik wel iets meer informatie van jou nodig: - Om welke buslijn(en) gaat het? - Bij welke halte wil je op de bus stappen? - Hoe laat wil je op de bus stappen? - In welke richting wil je reizen? - Op welke dag heb je de vertraging ervaren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:35 geantwoord

Beste Jesper1949583,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva