Klacht: Bussen te laat

op 11 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meermaals deze week vertrekt een bus gewoonweg te laat. Waardoor alle tijden niet meer kloppen, en verschillende passagiers hun aansluiting met de trein missen. Zo sta ik nu wederom te wachten op een bus die 3 minuten geleden had moeten vertrekken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer chauffeurs die te laat vertrekken hard aangepakt worden. Zoals het hoort binnen een bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Jesper1949583, Oh jee! Niet leuk om te lezen dat je afgelopen week hebt ervaren dat de bussen met vertraging hebben gereden/zijn vertrokken. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van de buslijn(en) gelet kan worden maar dan heb ik wel iets meer informatie van jou nodig: - Om welke buslijn(en) gaat het? - Bij welke halte wil je op de bus stappen? - Hoe laat wil je op de bus stappen? - In welke richting wil je reizen? - Op welke dag heb je de vertraging ervaren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jesper1949583,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jesper1949583