Klacht: Bussen rijden door

op 11 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen,

Het gebeurd nou al een paar keer dat er een aantal bussen achter elkaar gewoon doorrijden bij mijn bushalte. Dat er nou 1 bus doorrijd omdat hij vol zit oke. Maar 4 achter elkaar!? Nu kom ik al een paar keer onnodig telaat op school… waardoor mijn aanwezigheid er slecht voor komt te staan terwijl ik gewoon optijd bij de bushalte sta.

Het gaat om de bushalte molentuinweg in katwijk ad rijn.

Als de bussen gewoon stoppen. En als ze vol zitten moeten er gewoon meer bussen rijden die tijdstippen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Larissax1997, Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt. Om je klacht door te kunnen geven heb ik nog wel iets meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog door kunnen geven? -Waar stap je in? -Bij welke halte? -In welke lijn? -Op welke tijden zijn de bussen je voorbij gereden? Zodra ik deze informatie heb ontvangen, maak ik er een melding van in de regio. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Larissax1997

3 maanden geleden - Katwijk ad rijn. Molentuinweg. Lijnbus 30 en 31 richting leiden centraal. Ik moet meestal die van 7.45 of 7.48 hebben. Maar de tijden daarvoor en erna rijden ze ook door. In de spits is het bijna onmogelijk om bij de molentuinweg in een bus te komen.

Arriva

Heeft op 12 september 2018 om 22:40 geantwoord