Klacht: Bussen die niet komen opdagen

op 26 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb nu al voor de zoveelste keer bij de bushalte Plein, in Werkendam gestaan zonder dat er een bus kwam opdagen. Ook wordt er niet op de app aangeven hoelaat die dan wel komt. Ik ben er helemaal klaar mee, want zo ben ik elke keer te laat op school

Ik ben pas tevreden als er gewoon op de afgesproken tijd een bus komt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Tamara van Kooij, Wat balen dat de bus niet bij de halte kwam! Om je klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag meer informatie van je: - Om welk lijnnummer gaat het? - In welke richting rijdt de bus? - Hoe laat had de bus volgens dienstregeling moeten vertrekken? Met vriendelijke groet, Nina Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Tamara van Kooij

9 maanden geleden - Het gaat om bus 120 Gorinchem via tol. Hij had om 07:01 bij halte werkendam plein moeten zijn. Groetjes Tamara

Arriva

Heeft op 26 februari 2018 om 08:21 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling. Ik zie dat deze rit is komen te vervallen, helaas is de oorzaak niet geregistreerd. Wel zie ik dat van deze bus de volgende ritten ook zijn vervallen, dus ik vermoed dat er een defect aan de bus is dat opgelost moet worden voordat deze kan rijden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 26 februari 2018 om 08:58 geantwoord

Zorg dat er meer bussen beschikbaar zijn, voor als er een bus uitvalt. En vooral met deze koude temperaturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara van Kooij