Klacht: Busschauffeur rookt in de bus!

op 16 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dit moment weer in een sterk rook ruikende bus beland. 178 richting bodegraven. Bus van 07:27 met busnummer 8808. Dezelfde busscheuffeur als gisteren die weer voor het rijden in de bus heeft gerookt en van voor tot achter door de bus heeft gelopen met een brandende sigaret.
Foto bijgevoegd.

Groetjes!

Als de busschauffeur niet meer rookt in de bus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 februari 2018 om 07:44 geantwoord

Beste Melissa1997,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Daarnaast wil ik je vragen om de foto van de chauffeur te verwijderen op Klacht.nl in verband de privacy van de chauffeur.

^Wouter
Arriva Webcareteam